پیش بینی ها برای دنیای آی تی در سال ۲۰۱۳

پیش بینی ها برای دنیای آی تی در سال ۲۰۱۳

علیرضا
Follow alireza
31 Dec 2012

شین ریچموند(Shane Richmond) دبیر تکنولوژی دیلی تلگراف شش پیش بینی برای دنیای آی تی در سال 2013 کرده که در پایان میخوانیم:

1- دنیای موبایل:  نسل چهار (4G)پر سرعت موبایل توسعه می یابد. سرعت بالای نسل چهار(4G) باعث می شود تا اسمارت فون های سازگار با این نسل توسعه یابد و البته آیفون 5 با سرویس های نسل چهار(4G) سازگار نیست.

2- سال مایکروسافت ؟: موسسه جونیپر(Juniper Research) معتقد است سال 2013 سال مایکروسافت خواهد بود! بیش از 1.3 میلیارد کاربر از ویندوز استفاده می کنند و  حدود 8 میلیون توسعه دهنده نرم افزاری، روی این پلتفارم کار می کنند. رقابت با اپل و گوگل ، تعیین کننده این پیش بینی خواهد بود.

3- تلویزیون های هوشمند: تلویزیون های گوشه اتاق پذیرایی تان هوشمند تر خواهد شد. تلویزیونهای 2013 همه متصل به اینترنت خواهند بود و با صدای شما قابل کنترل خواهد شد.

اسکرین های بزرگتر و ظریف تر با اپلیکیشن های فراوان دنیای کاربران را تسخیر خواهد کرد. با فناوری موسوم به Dual video screen television‌ هر کاربری در خانه موضوع متفاوت و مورد علاقه خود را تماشا  می کند.

4- امنیت : جیب خود را محکم نگه دارید تا اطلاعات ذخیره شده روی تبلت و گجت های مورد علاقه تان از دست نرود. هکرهای کلود کامپیوتینگ(Could Computing) را بیشتر از قبل مورد حمله قرار خواهند داد. رخنه روی یک سرویس باعث آسیب پذیری سایر سرویس های متصل خواهد شد.

5- اینترنت : اگر روی فیس بوک هستید (فیس بوک که در حال حاظر بیشتر از یک میلیار عضو دارد) منتظر تبلیغات تهاجمی بیشتر از قبل باشید. سایتهای شبکه های اجتماعی روی بورس باید سود های وعده داده شده را به سهامداران بدهند و چاره ای جز استفاده از تبلیغات ندارند. 2013 خواهیم دید چه میزان حمله از این دست به اکانت های شبکه های اجتماعی خواهد شد و چه اتفاقی خواهد افتاد.

6- گجت ها: گجت های پوشیدنی فراگیر  و هوشمند تر خواهند شد. عینک گوگل، ساعت آینده اپل و گجت هایی شبیه کلاه خلبان های جنگنده متصل به اینترنت، کفشهای موسیقی و متصل به آی تیونز نیز از جمله گجت های 2013 خواهد بود.

منبع: تلگراف


Leave a Reply

Logged in as alireza. Edit your profile. Log out? Required fields are marked *