از کدام مرورگر باید استفاده کنیم؟ (قسمت دوم)

علیرضا
alireza Follow
29 Apr 2012
از کدام مرورگر باید استفاده کنیم؟ (قسمت دوم)

فایر فاکس

این مرورگر که معروف به روباه آتشین است اولین نسخه ان در سال 2003 روانه بازار شد و ورژن فعلی آن 11 می باشد addons های معرکه آن باعث خاص شدن آن شده است و این یکی از مرورگرهایی است که من همیشه آن را نصب میکنم ، فایر فاکس اولین قهرمان در برنامه های افزودنی بین مرورگر های می باشد و بعد از آن دیگر مرورگرها به دنبال آن شروع به راه اندازی کردند .

1. فک نکنم نیازی به دوباره کفتن افزونه های عالی فایر فاکس باشه باید که برنامه نویس وب باشید تا دقیقا بفهمید چی میگم منظور افرونه های firebug  Greasemonkey  Flashblock برای دانلود بیشتر این افزونه ها می توانید به ادرس زیر بروید !

Tab Groups

اگه شما هم معتاده به این هستید که همیشه چند تا تب باز باشه و این صفحات از پیشتان گد ود میشه میتوانید از قابلیت گروپ کردن صفحات استفاده کنید ، شما میتوانید در ویندوز تمامی صفحات مربوط به فیس بوکتان را مشاهده کنید و در صفحه دیگری تمامی مطالب مربوط به تحقیق تان باز باشد برای این کار کافیست که روی علامه فلش به سمت پایین در قسمت بالای بروزتان کلیک کنید 

tab grouping

برای درست کردن گروه کافی است که هر کدام از تصاویر خرد شده از صفحاتتان را به سمت راست انتقال بدهید و صفحات مرتبط به هم را نزدیک به همه رها کنید ! 

tab grouping

و بعد از اتمام کارتان بر روی یکی از تصاویر کلیک کنید تا به همان گروه بروید و اگر خواستید که گروه خود را عوض کنید میتوانید با کیبورد Ctrl + `   به گروه بعدی و با   Ctrl + Shift +` به گروه قبلی بروید یا بر روی علامه گروه بندی کلیک کنید .

tab grouping

فایرفاکس نام وبسایت را برای ارائه ی “اطلاعات شناسایی” در مستطیلی کنار نوار آدرس نمایش می دهد.هنگامی که روی آن کلیک کنید ،جزییات بیشتری درباره ی سایت را نشان می دهد . این کار باعث می شود تا از صفحاتی که تقلبی طراحی می شوند شناسایی شوند و با خیال اسوده تری ویب گردی کنید ! 

bitbox


Leave a Reply

Logged in as alireza. Edit your profile. Log out? Required fields are marked *